052-8332244

כל אחד צריך עורך דין בחיים, השאלה היא:

למה?

עבירות אלימות

בעידן שבו אנו חיים אין ולו יום אחד שבו לא עולה לכותרות עבירת אלימות כזו או אחרת בין אם מדובר באלימות במשפחה, בויכוח על חנייה או במקרים קשים של הכאת קשישים. העניין הוא שלעתים קרובות, מקרים שמתחילים בקול תרועה רמה וכותרות מרעישות וסנסציוניות לכאורה מסתיימים בקול ענות חלושה וללא כתב אישום.

עבירות סמים

הרשות המחוקקת והרשות השופטת מתייחסות בחומרה יתרה לעבירות סמים וזאת בניגוד לתפיסת הציבור שלעתים מתייחס לעבירות מסוג זה כעבירות של מה בכך. התפיסה המוטעית הזו היא שמביאה לעתים קרובות את הנאשמים בעבירות סמים להודות בעבירות המיוחסות להם בתקווה שעצם ההודאה תוביל לענישה פחותה.

ליווי בחקירה

זכות הליווי המשפטי בחקירה הנה אחת מזכויות היסוד הבסיסיות להן זכאי כל חשוד באשר הוא. כיוון שלמעשה כל חקירה משטרתית טומנת בחובה חוסר איזון מובנה בין החוקר לבין האדם שיושב מולו. גם אם מדובר באדם שרגיל לפקוד את תחנות המשטרה והדברים קשים שבעתיים עבור אדם שאינו רגיל למעמדים מסוג זה.

משרד עורך דין פלילי מיקי חובה

עו"ד פלילי מיקי חובה סיים בהצטיינות תואר ראשון (LL.B.) ותואר שני (LL.M.) במשפטים, ומזה למעלה מעשור מלמד דיני עונשין במכללה למנהל, בבית הספר למשפטים ע"ש שטריקס. לצד הוראת תלמידי שנה א' במשפטים, מעביר עו"ד חובה הרצאות בדיני עונשין גם למתמחים במסגרת קורס הכנה לבחינות לשכה. עורך דין פלילי מיקי חובה התמחה, התלמד והתחנך על ברכיו של עורך הדין אביגדור פלדמן, מבכירי עורכי הדין הפליליים בארץ. עורך דין מיקי חובה שימש כסנגור פלילי בצוות משרדו של עו"ד פלדמן במשך 7 שנים רצופות, בהן ייצג בתיקים רבים ומורכבים אשר חלקם זכו לתהודה ציבורית רבה. בשנת 2013 יצא עו"ד מיקי חובה לדרך עצמאית ופתח משרד עורך דין פלילי בתל אביב, שם הוא מביא לידי ביטוי את הידע והניסיון שרכש משך שנות עבודתו.

אנחנו כאן

בשבילכם

דרכו המקצועית של עורך דין פלילי מיקי חובה החלה כמתמחה במשרדו של עורך הדין אביגדור פלדמן, הנחשב לאושיה בתחום ובתוך כך אחד מעורכי הדין המובילים בישראל, וכבר אז שימש עו"ד חובה כסנגור בכיר בתיקים רבים ומורכבים.

כיום עו"ד פלילי חובה, נחשב בעצמו לאחד מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל וזכה לייצג בתיקים מורכבים, חשובים ובעלי הד תקשורתי נרחב כדוגמת ייצוג נשיא המדינה לשעבר משה קצב, ייצוג האסיר זאב רוזנשטיין וייצוג המועדון החתול והכלב כנגד צו סגירה. 

לייעוץ משפטי והכוונה מקצועית לגבי כל תחומי העיסוק בהם אנו מתמחים

חייגו עכשיו: 052-833-2244

המקור: עדות האונס

המקור: עדות האונס

שנתיים לאחר הפרשה שהסעירה את עולם המשפט – האם שופטי בית המשפט המחוזי שבירושלים דרשו מנערה להדגים כיצד נאנסה? לצפיה בסרטון המלא לחצו כאן לפרטים נוספים

קרא עוד »
דילוג לתוכן